AnimeAndOthers
Discutii pe tema anime si non-anime.
Lista Forumurilor Pe Tematici
AnimeAndOthers | Reguli | Inregistrare | Login

POZE ANIMEANDOTHERS

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Jamieknv
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 55 ani
AnimeAndOthers / Teste Anime / daca ai fii un anim ce anim ai fi fost?????  
Autor
Mesaj Pagini: 1
andreea101
3. Kondo no

Din: IASI
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 16
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               






1.CARE E ANOTIMPUL TAU PREFERAT???
a.primavara
b.vara
c.toamna
d.iarna



2.CARE E CULOAREA TA PREFERATA?
a.roz
b.mov
c.portocaliu
d.albatru


3.UNDE ITI PLACE SA PERTRECI TIMPUL???
a.in parc
b.la mare
c.in gradina
d. la munte


4.care floare iti place cel mai mult?
a.ghiocel
b.crinul
c.margareta
d.craciunita


5.CUM ESTI TU ?
a.firava
b.frumoasa
c.desteapta
d.curajoasa



MAJORITATEA A
                    PRIMAVARA
ESTI O FATA FIRAVA .


MAJORITATEA B
                            VARA
ESTI O FATA FOATRE FRUMOASA


MAJORITATEA C
                        TOAMNA
ESTI O FATA FOARTE INTELIGENTA


MAJORITATEA D
                          IARNA
ESTI O FATA FOARTE PUTERNICA SI NIMIC NU ITI STA IN CALE.


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la